Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Βλέπει μπροστά του μια θεογκόμενα


Βλέπει μπροστά του μια θεογκόμενα

Την παραμονή της πρωτοχρονιάς όπως είναι το έθιμο περνάνε και οι εργάτες του δήμου να πούνε τα κάλαντα. Σε μια πολυκατοικία ανεβαίνει ο ένας, χτυπάει το κουδούνι σε ένα διαμέρισμα και βλέπει μπροστά του μια θεογκόμενα. Είμαι από την καθαριότητα του δήμου της λέει.

- Είσαι ο οδηγός; ρωτάει αυτή.
- Όχι απαντάει απορημένος αυτός.
- Έλα τότε μέσα. Τον πάει στην
κρεβατοκάμαρα και του δίνει να καταλάβει. Ευχαριστημένος αυτός κατεβαίνει και λέει και στους άλλους τι έγινε. Ανεβαίνει ο δεύτερος.
- Είσαι ο οδηγός; ρωτάει η γκόμενα. Όχι. Τον πάει λοιπόν μέσα και ξανά τα ίδια. Ανεβαίνει τέλος και ο οδηγός.
- Είσαι ο οδηγός τον ρωτάει. Ναι, απαντάει αυτός. Βγάζει το πορτοφόλι της και του δίνει ένα χιλιάρικο. Παραξενεύεται αυτός, αλλά η γκόμενα του λεέι:
- Εγώ κάνω πάντα ότι μου πει ο άντρας μου. Και σήμερα το πρωί πριν φύγει για τη δουλειά μου είπε:
- Αν έρθουν απ΄τα σκουπίδια για τα κάλαντα δώσε στον οδηγό ένα χιλιάρικο και τους άλλους... γάμα τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: