Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Σκληρή δήλωση από την Βόζεμπεργκ: Ο Σαμαράς που με διέγραψε πρέπει να κάνει δεύτερες σκέψεις και όχι εγώ…


Σκληρή δήλωση από την Βόζεμπεργκ: Ο Σαμαράς που με διέγραψε πρέπει να κάνει δεύτερες σκέψεις και όχι εγώ…

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Φεβρουαρίου 25, 2012
20120225-175130.jpgΜιλώντας στον real fm 97,8 και τους Κώστα Χαρδαβέλα και Μαίρη Πολλάλη η κ. Ελίζα Βόζενμπεργκ, η οποία καταψήφισε το δεύτερο Μνημόνιο και στη συνέχεια διεγράφει από τη Ν.Δ. είπε: «Εγώ περιμένω να ξαναπολιτευτώ στις επόμενες εκλογές με τη Νέα Δημοκρατία» και συμπλήρωσε: «Τις δεύτερες σκέψεις πρέπει να τις κάνει ο αρχηγός που με διέγραψε, εγώ δεν έχω κάνει δεύτερες σκέψεις».
Η κυρία Βόζενμπεργκ είπε ότι δεν έφυγε ποτέ από τη Νέα Δημοκρατία και ανέφερε: «Θέλω 
να πιστεύω πως ο Αντώνης Σαμαράς που γνωρίζω και ενωτικός είναι και γενναιόψυχος είναι»

Δεν υπάρχουν σχόλια: