Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ.


Παπαβασιλείου: «Ναι είμαι ερωτευμένη»

Παπαβασιλείου: «Ναι είμαι ερωτευμένη»
* Η ΣΕΞΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ, ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
(plus μίνι φωτογραφικό αφιέρωμα)

Το φετινό είναι ένα από τα πιο όμορφα καλοκαίρια της ζωής της και ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι ο έρωτας της χτύπησε την… πόρτα. Ο λόγος για την Έλενα Παπαβασιλείου, η οποία μιλώντας στο περιοδικό «ΟΚ» δεν δίστασε να παραδεχτεί αυτό που ο… κόσμος έχει τούμπανο: «Ναι, είμαι ερωτευμένη! Νιώθω ήρεμη, πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη ύστερα από πολύ καιρό», ήταν το σχόλιο της πληθωρικής παρουσιάστριας. 

Ωστόσο, δεν θέλει να αναφερθεί με… αποδείξεις και ονόματα στον αγαπημένο της (σ.σ. για την ιστορία λέγεται Αλιόσα Γκρισίν και είναι επιχειρηματίας), καθώς «είναι πολύ νωρίς για να μπορώ να αποκαλύψω κάτι παραπάνω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το φετινό καλοκαίρι είναι από τα πιο όμορφα που έχω ζήσει». Τέλος, η συνέντευξη δεν θα μπορούσε να μην έχει ερώτηση για τις εμφανίσεις της στην εκπομπή «Πάνω στην ώρα», πολλές από τις οποίες ήταν υπέρ το δέον αποκαλυπτικές και αναστάτωσαν για τα καλά τον ανδρικό πληθυσμό που παρακολουθούσε την εκπομπή. «Κάνουμε λες και φόρεσα πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση κάποια μπλούζα με ανοιχτό ντεκολτέ ή μίνι. Ομολογώ ότι αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, ίσως κάποια ρούχα από αυτά που μου πρότειναν να μην τα έβαζα. Αλλά δεν μετανιώνω. Είμαι νέο κορίτσι και νομίζω ότι μου επιτρέπεται να ντύνομαι ευχάριστα», δήλωσε η σέξι ξανθιά του Alpha και άδικο δεν μπορεί κανείς να πει ότι έχει. Άλλωστε, το ωραίο πρέπει να επιδεικνύεται και να θαυμάζεται…
elena-1

















elena-2

















elena-3

















elena-4

Δεν υπάρχουν σχόλια: