Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Τα μυστικά ομορφιάς της Kate Moss


Τα μυστικά ομορφιάς της Kate Moss
13/5/2012 5:30:00 μμ
       (0) (1)

Σε συνέντευξή της σε βρετανικό περιοδικό, η Kate Moss εξηγεί πώς καταφέρνει στα 38 της χρόνια να διατηρεί ένα νεανικό δέρμα, αποκαλύπτοντας παράλληλα τα μυστικά του μακιγιάζ της.

“Μου αρέσει το natural look, αλλά θα προτιμήσω κάτι πιο λαμπερό όταν πρόκειται για μια έξοδο με φίλες... Εξαρτάται από το πού έχω να πάω. Ανάλογα με την περίσταση, θα φορέσω είτε ένα ανοιχτό μπεζ, είτε ένα λαμπερό κόκκινο κραγιόν” λέει αρχικά, τονίζοντας πως το μυστικό είναι στις βλεφαρίδες: “Πάντα χρησιμοποιώ ψαλίδι βλεφαρίδων πριν βάλω τη μάσκαρα και πραγματικά κάνει τα μάτια να δείχνουν πιο μεγάλα”.

Παράλληλα, εξηγεί πως πιστεύει στον κανόνα που θέλει την ένταση είτε στα χείλη, είτε στα μάτια -ποτέ όμως και στα δύο: “Τη μέρα, προτιμώ να είμαι πιο απλή, ενώ το βράδυ θα προτιμήσω ένα έντονο μακιγιάζ στα μάτια ή ένα έντονο κραγιόν, όχι όμως και τα δύο. Το μακιγιάζ πρέπει να τονίζει τα φυσικά σου χαρακτηριστικά, όχι να υπερισχύει αυτών” .

Βέβαια, τίποτα από όλα αυτά δεν πρόκειται να λειτουργήσει πάνω σε ένα θαμπό, κουρασμένο δέρμα: “Απλά χρησιμοποιώ ένα πολύ καλό ενυδατικό προϊόν και βάζω καθημερινά αντηλιακό. Επίσης, μου αρέσει να κάνω μια θεραπεία προσώπου όταν έχω χρόνο και πίνω πολύ νερό!” λέει η Moss.

ΠΗΓΗ: madamefigaro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: